Bäst eller? ;)

Varit en lååång dag idag, eller igentligen inte, för den har varit lika lång som alla andra, och den verkade inte så lång heller för den delen :O Bara de att jag hunnit me så mycket :D

Vaknade kl 6 för att ja skulle åka till stan vid 7, för att sedan ta bussen till Klinte, hade Np kl 10.. Men min kära mor hade ingen lust att gå upp ur sängen, så hon körde mej till Klinte istället vid 9^^ Provet i sej gick bra tror jag :) känndes så iaf. Sen blev det att äta mat i skolan för att sedan gå till språkhuset och jobba med spanska med Asia. (ett av rummen va avspärrade för att det har virit inbrott igen.. Fast i språkhuset denna gång, och vi förlorade alla små brbara datorer.) De gick jättebra :D efter de så drog vi till bussen för att åka till stan, efter mycket övertalande fick jag, Lydia och Nathalie med oss Asia  på stan, de va riktigt mysigt! Först gick vi runt och kollade lite, jag köpte lite fler julklappar :P Efter de gick vi och fikade på RingDuvan, blev en chokladboll och varm Choklad förr oss alla fyra, fast Nattis tog julmust istället^^ Efter de så shoppade vi lite mer, sen åkte Asia och Lydia besökte käftis. Jag och Nattis gick ner och kollade lite på adelsgatan, efter de så drog vi till min piano lektion, den gick jätte bra! :D Nu va vi 3 åter samlade och vi styrde våra steg mot Hair cut för att kolla lite, vi fann ej va vi sökte, men de gjorde Nattis, så hon satte sej i stolen och skaffade lugg! as snuggt blev de! Sen var det att åka hem för jag och mor min skulle till roma för att hämta Pizza, hem och äta sen nu sitter jag här efter att ha skrivit lite engelska :D

Se va mycket jag gjort idag! Så nu är ja klar me ALLA mina julklappar :D de känns faktiskt rätt bra :) Nu är det bara att göra klart alla läxor, sen bara glida ner i soffan och bara ta de lugnt :)



Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

inte enligt OLOF :)

2010-12-16 @ 21:06:23
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0