Haha!

Vilka fina flickor jag har! Ber mig att gå o lägga mig en stund så att vi kan gå ut ikväll, dom va super taggade men jag sover inge bra så jag va inte så sugen, men vi sa de atg om ja sover en stund kanske de blir bättre så vi bestämde att de skulle väcka mig halv 1 så skulle vi gå strax efter. Vaknar med ett ryck när tjejen över mig tappar sin telefon i golvet, kollar då klockan och den är halv 2, undrade då hur detta kunde ske, vart besvilen för atg de gått utan mig så jag går upp, och där ligger dem! I sina sängar! Lydia vaknar o ja frågar va som hände, nej de hade suttit under taket ute i ösregnet och lyssnat på musik och haft de riktigt mysigt lät de som, sen vart de trötta o ville inte gå ut. Men hade dom inte sagt att vi skulle ut så hade jag ju inte gått o lagt mig, nu är ja ju inte trött! De bara skrattade o sa godnatt. Vilka fina brudar ja reser med^^

God natt
Kram Cecilia♥

Ett Pucón som kräver fint väder!

Vi är som sagt i Pucón nu, var riktigt skönt att komma fram, vi satt i en bastu på hjul i 5tim, 20 grader ute och strålande sol, och så hade ju då fläcktarna på bussen gått sönder... så det var varmt!
Det var faktiskt inte så svårt att säga hej då till familjen, för känns som om jag kommer komma tillbaka igen. Vi satte oss på bussen till Puerto Montt, där fick jag äntligen krama och skojja med min chilenska bror Lalo, lång historia varför vi inte gjorde de i Castro, men fick träffa honom nu i alla fall! Det enda som kunde göra de bättre va om de va mer tid! För er som inte vet vem de är så var han min bästa vän när jag va där som utbytesstudent, vi gjorde allt ihop!
Idag har vi provat på något alldeles extra, River Rafting (forsränning) det var superhäftigt! Det absolut bästa var nog att hoppa från den 5m höga klippan ner i den aktiva forsen, vi fick starka instruktioner att börja simma så fort vi kom upp för att inte dras med av strömmen, hjärtat slog ordenkligt! Sen fick vi agera livräddare när en båt välte. Det var riktigt roligt!
Ikväll har vi haft vinprovning, eller, mer ett bord med massa viner och snacks och fri tillgång, självklart bara chilenska viner.
Och blir vädret som vi vill så blir det skydiving imorgon och klättra upp för en av världens 10 aktiva vulkaner på lördag, mer om de senare! Problemet är att allt kräver fint väder här, förutom aktiviteter i forsen och vattenfallet,de är nog de enda som är dåligt med Pucón. Men vi håller tummarna!

Har lite problem att ladda upp bilder ibland... detta ät ett sånt tillfälle... de kommer!

Framme!!

Somnar snart... skriver imorgon!

Underbara men hemska värld!

Jaha... då var det dags igen, imorgon åker vi, med både glädje och sorg, glädje för att få ha träffat dessa människor igen och för att få fortsätta mitt äventyr, sorg för att jag gärna hade stannat lite längre!
Dagen har varit som alla andra, alldeles för kort, vi gick en stund på stan innan vi åkte hem och letade hostel i Pucon, vårt nästa resmål, och fixade med lite saker innan vi drog ner till centrum igen för att träffa mina söta små vänner! Underbara varelser! Dom tjänar 2000:- i månaden, och dom jobbar både heltid och övertid, 2000:-?!?! Det är sjukt lite.
Bakade kladdkaka ikväll också, "Gud så gott!" Sa Lydia, de andra log och försökte dölja sina miner, vi bakade till och med med svensk kakao, men en tyckte om det och blev superglad för receptet och för att vi lämnade kvar resten av kakaon, det är ju ett bra betyg tycker jag!
Nu är jag färdigpackad och ska för sista natten krypa ner i min säng! Godnatt!

Papi vilar middag!

Den va fake!

Vill börja med att berätta att min tatuering var fejk, som min kompis sa, jag är ju allergisk mot bin, varför skulle jag då tatuera det? Fast han sa de lite mer elakt och med fler svordomar då han hatar tatueringar, men ni fattar poängen!
Jag mår mycket bättre, nu är jag mest snorig bara, och som sa ja, skulle va bra tills jag åker, åker imorgon. Och det känns ju kul, kommer hit och är sjuk, åker härifrån frisk och lämnar de andra förkylda, snäll jag är, men de fick té i alla fall :)
Igår när vi gick runt på plaza och degade så kom en dam fram till oss och frågade om vi snackade engelska för hon ville ha några besökare till sin engelakakurs som hon skulle ha två timmar senare, vi hade inget bättre för oss och tackade självklart ja! Det var riktigt roligt och två av eleverna gick sedan med oss till vår favoritrestaurang och åt mat innan vi fortsatte ner till hamnen och tog oss ett par drinkar och lyssnade på musik, exakt en sån kväll jag kände för, och vi pratade bara engelska så Lydia förstod hon också vilket hon njöt av.
Idag ska jag träffa mina kompisar som blir i sista minuten då de trodde jag skulle atanna i tre veckor (av någon anledning?)

Toppen av smarthet!

Dagarna rullar på!

Jag är fortfarande sjuk, inte så hes eller ont i halsen längre utan nu är jag bara snorig... Dagen igår va mysig, vi åkte till Cucau, på södra Chiloé och mysade vid vattnet innan vi åkte hem och tog det lugnt. Lydia fick gå med Nattis hem så åkte dom på fest o jag gick och lade mig, dock utan att sova... Men jag frös inte i alla fall! Idag har det också varit väldigt lugnt, fixade lite här hemma innan Nattis o Lydia kom, då gick vi till några släktingar och åt mat på deras vis, riktigt gott! Potatisbröd virrat på en stor pinne över en brasa sen ta av de från den och lägga kött i mitten. Riktigt najs!

Nu ska vi se vad vi gör, jag börjar redan bli trött, men min värdmamma tvingar mig knapra en massa piller också så de ska nog bli bra de där! Lovar att ja kommer va frisk när ja åker härifrån!

Lite fler bilder

Lite fler bilder, varit nå dumt så inte kunnat laddat upp bilder :P

Awsome!

Fattades ju bara detta nu när ja är här i Castro, förkyld!
Aja, får se de från den bra sidan, jag är inte döende, men min mamita kommer aldrig låta mig gå ut men Lydia och Nattis, så blir antagligen hemmakvällar. Tur Nattis bor med en festprinsessa så Lydia får hänga med där. Nu äta frukost och dricka te som förhoppningsvis gör de lite bättre!

Framme!

Då har vi kommit fram till Castro och det är sig likt, jag ska till och med sova i rum! Känns super, fast suttit hela resan och varit nervös över något. Men de va ingen fara!
Bussresan va låång! Vi reste sammanlagt i 24 tim, bussen mellan Santiago och Puerto Montt va bäst, super sköna stolar, problemet var bara att det vsr svinkallt!
Tack för fikat mamita!

Buss!

Nu åker vi vi vidare till Castro! Chao nos vemos! Hör av mig när jag har internet igen för nu väntas en 24tim lång bussresa, kanske någon timmas väntan i Santiago också när vi byter buss. Men det får vi se då!

Fler bilder!

Coquimbo och Valle de Elqui

Sista natten i Coquimbo, fina underbara och fantastiska Coquimbo, det absolut bästa stället hittills!
Vi har hunnit med massor idag! Först besöka fyren inna  vi åkte till en nationalpark som heter Valle de Elqui, hur fint som helst, och hur varmt som helst! Trodde man skulle tuppa av i vissa fall i den där bilen som saknade AC... Men det var fint, och skönt med värmen, Felipes bror var en ängel som körde oss den 2tim långa resan. Ätit majs-paj, Dulche de Molle och ätit kaktusfrukt.
Hittade en lapp på väggen!

Ikväll har vi gjort lite av varje, varit i centrum o kollat på chilensk danstävling, varit hos deras mormor och kollat på utsikten, fotat med en pirat och åkt karusell!
Felipes gammla skola!

Ny lek!

Jag har kommit på en lek jag ska börja leka med mig själv- "gissa brännan!" Efter jag duschat kunde jag enkelt se vart jag glömt att smöra i  klokt... precis som förra gången, och där kommer jag ju nu ihåg att smöra. Så ja... får va glad att jag aldrig bränt samma ställe två gånger! Och jag lär mig ju! Nu ska jag sova för vi ska på utflyckt imorgon :)

Totoralillo

Vi åkte till stranden idag, var som karibien! Klarblått vatten, varmt o skönt, fast vattnet va kanske lite kallt. Super fint!
Det var typ vad vu gjort idag, sen hem och äta vår första riktiga Once, med riktig palta (avokadoröra)och pan (bröd), och te, super gott! Nu ska jag duscha innan vi ska åka en sväng.
Provade mariscos igen, gillar de fortfarande inte...
Här säljer de majskolvar på stranden^^

Händer mycket!

Mamma, jag har tatuerat mig...
Dagarna går fort och det händer mycket hela tiden. Igår var vi lite hängiga alla tre, vi har nog sovit lite för lite. Så vi tog det lugnt innan vi åkte till la Serena för att träffa Jacie, Felipes mamma. Vi shoppade lite och åt glass, vandrade runt och gick på marknad innan vi åkte hem och gjorde oss iordning för att gå ut med hans bror. Intressant, inte som i Viña direkt, hände lite mer där, samtidigt var det måndag.

På plats!

Allt igår gick väldigt smidigt, resan tog 6 och en halv timme.och vi hoppade av i Coquimbo istället för la Serena eftersom det är här min kompis Felipes familj bor :) Jag har aldrig träffat dem eller pratat med dem men det känns ändå som om jag alltid känt dem hur länge som helst!
Det blev en snabb rundtur igår här i Coquimbo föe att kolla lite hur staden var uppbyggd, sen åkte vi hem till huset och tog det lite lugnt medans Felipes mamma lagade.mat, massor med mat! Det blev grillat, när vi alla tre ätit oss proppade så tog hon fram efterätten som jag och Nattis glömt att de alltid äter... var praktiskt taget som att rulla därifrån.
Efter maten gick vi en promenad ner till stranden och tittade, allt var så lugnt och skönt, inte en massa rörelse och ljud, och vattnet var helt lugnt.
Efter de gick vi hem och jag han knappt lägga mig innan jag sov!

Godmorgon!

Då var klockan dags att äta frukost o dra sig till bussen för att åka till la serena! Resan tar typ lite över 5tim sen ska vi hem till familjen Piñones! Vi hörs när vi hörs!

Varm dag!

Det har varit sååå varmt idag, ni vet sån där tryckande, ingen vind och ingen sol, utan bara värme. Blev att ligga död inne tills de lugnat sig lite innan våra två vänner från Sverige anlände till Viña igen och vi blev ditbjudna på ett dopp i deras pool, helt underbart! Man kunde typ andas igen. Efter det så drog vi tillbaka till en restaurang inne i centrum och har suttit där hela kvällen och ätit mat, som de bjöd på, samt druckit lite gott. När restaurangen sen skulle stänha bestämde vi oss för att ta oss till en pubb, men drog även stråt till att ha ont i magen så de gick så får jag ta det lite lugnt innan jag ska sova. Vi ska upp tidigt imorgon för att åka bussen till la serena!
Märkte deras tak för livet! Skrev sedan dit "puss på rumpan!" också

utsikt från deras lägenhet :)

Ändrade planer

Fanns inga bussar till la serena idag så vi får åka imorgon istället, så vi hade tur som fick varsin säng på kalagen en natt till, dock i olika rum, jag drog stråt till rummet med tre sängar, de andra två, två araber. Najs!

Nu ska vi äta innan jag får sockerdropp^^

Helt slut!

Är helt slut efter dagen! Det är väldigt jobbigt att surfa, man blir väldigt trött... Men idag var det super! Mycket roligare än förra gången och denna gång lyckades jag surfa en hel våg! Den känslan... och vi hade en super tränare! Nej, det var awsome helt enkelt, sen när vi knappt kunde gå av utmattning så fick vi massage, och ikväll blir det bara att ta de lugnt för imorgon ska vi vidare till La Serena, lämna fina Viña del Mar bakom oss... Detta har varit hur bra som helst, rekomenderar alla som åker till Viña att bo på Kalagen Hostel, det är väldigt bra, hittar på massor och det är väldigt roligt! Man träffar så många människor!
Besök även Concon och surfa med Pro-rider!

En speciell pojke!

Idag är det inte heller vilken dag som helst, utan det är födelsedagen för den finaste och mest fantastiska lilla pojken i hela världen!
Idag fyller lilla Noel 1år! Tiden flyger!♥

Grattia på födelsedagen fina unge! Vi ses snart och jag älskar dig!♥♥

sista natten

Vi bestämde oss igår för att sova en natt tilm på kalagen hostel eftersom vi kände att vi inte var klara här i Viña, så idag ska vi försöka oss på att kanske surfa igen, denna gång utan hjälp hoppas vi^^ Vi får se när vi kommer dit!
Stranden igår var jättefin, väldigt stora vågor dock, inte så man kunde surfa dock eftersom de va så nära stranden, men de var nästan liite läskigt.
Igår kväll så blev det ännu en utekväll, tre i rad nu och de känns inte som de! Vi var samma gäng som förra gången, de från vårt hostel. Denna gång var vi på casinot här i Viña, gratis inträde och VIPingång. Vi hittade verkligen ett bra och framför allt billigt hostel precis i vår smak!

Kram Cecilia ♥

Stranden nästa!

Kvällen igår blev väldigt bra! De första stället vi gick till var uselt, de va en fest enbart för folk från hostel, rätt värdelöst eftersom typ ingen va där. Men vi hade ju självklart killen som driver hostlet med oss så han tog oss från kalagen hostel till en annan fest vid stranden, och den var underbar! Och eftersom vi hade på oss våra band och han kände ägaren fick vi gå in gratis, och så fick vi vipband! På de stället kände jag mig genast lite för ledigt klädd, och i alla fall för vip delen... hade ju gympadpjjor på mig! Men de vart bra ändå! På de andra stället var jag nästan för fint klädd istället.
När vi skulle hem igen så fick vi gå ner till stranden och doppa fötterna, ur mysigt! Sen hade vi utsikt över det fina upplysta Valparaiso, super härligt! Skönt att gå ut med gympadojjor!

Kram Cecilia!♥

Hmm...

Man kan undra lite vart jag hamnat när denna står i sällskapsrummet :p

Najs!

Husarest

Idag har det varit segt, fast är väldigt överraskad av hur fort tiden har gått! Har praktiskt taget legat på sängen heela dagen, har nämnligen ont i mina smalben, och de sa att med överansträngning kunde jag få benhinneinflamation, så lugnt är vad jag har gjort idag! Tack Anders för att du lärde mig hur jag la in filmer på telefonen! De var användbara idag eftersom jag inte klarade av att Lydia och Nattis skulle sitta här med mig så de gick ut och gjorde stan, köpte hem värksalva till mig vilket var väldigt användbart! Så, ikväll blir det att gå med mina fina lila gympadojjor på krogen, det är en samlingsfest för flera hostel så det ska bli skojj!
Ikväll hade vi även pannkakskväll, fick flera kommentarer om att det var frukost och inte middag! Men det är det va de för oss! De hade bara ingen fläckt så håret stinker matos...
De sa att man inte kunde andas genom näsan med tungan utanför munnen, Lydia kunde!

Nu ska vi vidare! Puss och kram!

Kalagen

Det är namnet på vårt fantastiska hostel! Vi träffade ett gäng trevliga australienare ikväll, följde med dem ut plus ett gäng från hostlet, men de slöt med att det bara vsr vi tre och två av dem kvar, Hugo och Nick. du kan va lugn mamma, jag höll koll på vad jag både drack och fick hela kvällen!
Så där satt vi ett tag och fördrev tiden lite tills vi skulle gå till en klubb, men det händw precis samma sak som förra gången, fast med öl, e  av dem, Hugo, spillde sin öl i mitt knä... vi sa att vi kunde gå ut ändå för det torkar, då va de Nicks tur... sist va de en gång Nattis som spillde och en Lydia...
Idag har vi tagit de lugnt samtidigt som vi hunnit med massa, varit och kollat på den stora blomsterklockan, flyttat och haft det allmänt undetbart! Lagade mat själva gjorde vi ikväll också, så fick vi lite användbara tips från andra personer på hostlet vad man kunde göra! Detta kommer bli awsome!

Frukost på sängen!
Fotografering vid klockan!
Mitt egna lilla skåp!

Godnatt

Hittat hem!

Vi har juat kommit tillbaka från vår fina lilla middag, super mysigt som alltid, men vi måste börja äta tidigare! Det går inte annars... hatar att gå och lägga mig och känna mig mätt, hellre lite småhungrig... Så vi ska börja äta tidigare! Men det var inte det roliga, vi har även bokat och betalt vårt nästa boende!!! Vi hittade precis vad vi letat efter, vi har tagit de billigaste hittils, men från fel sida, vi ska söka på hostels.com istället för hotels.com eller booking.com, de är helt fel forum för de boenden vi söker. Detta var perfekt! Vi ska bo nu minat tre nätter i ett 8 bäddars rum för 9900 chilenska pesos per natt, ca 120 svenska kronor. Detta kändes bra, men vi vet att vi kan få det ännu billigare i framtiden :) nu ska vi sova! Natti natt

Hola!

För oss går det fortfarande bra, "peppar peppar" vi har nu kommit fram till Viña del Mar och kommit till vårt hostel, Blest Gana, super mysigt, väldigt centralt och billigt! 402:- för tre personer med frukost! Och det ligger nära båda ställerna vi vill åka till nu dom här dagarna, så kansle blir att vi lägger till någon dag här!
Idag har vi i alla fall varit ute och vandrat i Valparaiso innan vi tog bussen till Viña, kom faktiskt till några ställen jag och Nattis varit på förut! Men denna gåmg är det lite annorlunda dock. När vi kom fram hit, hittat vårt boende efter mycket om och men så skyndade vi oss ner till den stora klockan som är gjord utav blommor för att träffa upp två svenskar som är här, så vi gick till ett ställe de tyckte om och tog en öl, eller, provade något chilenskt, fanta med öl! Smakade nästan som gotlandsdricke! Så de va helt okej. Nu ska vi väl snart se ifall vi ska gå o äta något,kanske gå ner till klockan och fota eller om vi gör det imorgon, vi har ett par dagar att göra på!
Två trötta tjejer efter vi packat, latinoamericana hostel hette de! Helt okej, billigt och frukost och personalen var hur fantastiskt som helst!
Övervåningen på detta hus låg de!
Vi gick förbi en trädgård där de stod en gammal gammal man som bjöd i  oss att ta kort från hans balkong! Cariñosos!

Surfing prinsessorna!

Som vanligt har vi massor på schemat, idag försov vi oss dock, men de var nog lika bra de, har inte varit så varmt idag, runt 16 tror jag bara att det var. Men det hindrade inte oss, vi tog bussen till Concon, en liten bay som håller på med framför allt surfning, fanns hur många små bås som helst, de hade även en massa äventyrs grejjer, liten marknad och turridning. Vi fick på oss de där våta, sandiga o kalla våtdräkterna och blev att börja springa som uppvärmning innan vi fick varsin bräda för att lära oss grunderna, sen ut i vattnet. Kan ju bara säga att det är lättare än vad det ser ut! Men tillslut så, alla fick vi stå upp på brädan ett par vågor i alla fall. Efter det kollade vi in marknaden lite innan vi lade oss i sanden och njöt av eftermiddagena värme, såklart vi var klara i vattnet så kom nämnligen solen fram! Så de va skönt att vi var klara innan, för när solen kom fram blev det heelt fullt med folk på stranden!
Vår sista kväll här i Valaparaiso spenderade vi på en restaurang och tog det inte lugnt,det tog på krafterna att surfa! Nu ska vi sova allihopa eftersom imorgon är det ut-checkning och vidare resa till Viña del Mar!
Så här ser de ut utanför vårt fönster just nu^^ chilenare kör som galningar...
Godnatt

Pulgas!

Snacka om fullt upp, heela tiden... Vi somnade kl 5 imorse, och Nattis får upp oss kl 10, frukost och sedan började allt, hitta stället att ta ut pengar, köpa vatten, smörja in sig och hitta på vad vi ska göra, det blev att mötas upp med Bruno och gå ner till hamnen och paddla kajak, efter det tog vi bussen lite längre bort i en annan hamn där vi åt mat, blir jag sjuk nu så är det därför! Men Bruno ville att vi skulle äta där för det var ett bra lokalt ställe, i huvudsak till lokalbefolkningen. Efter det så kom nattens festligheter ifatt oss och vi blev supertrötta, så vi tog oss till stranden för att sova en liten stund! Fantastiskt skönt att somna i solen! Problemet var ju bara att nu ikväll ser jag vaft jag missat att smöra in mig, hårfästet och i tinningen, fina rand! ;)
Ikväll var vi ute och åt på en restaurang som påminner extremt mycket om vårt stammisställe i Castro! Hur mysigt som helst :)
Efter massor av skrattanfall så ska vi nu sova eftersom det står surfning på schemat imorgon! Natti natt!

Halv 5

Klockan är halv 5 och vi kom just hem, Valparaiso hade lite mer för oss än vad vi trodde, vi har idag varit nere på stranden, iskallt vatten men strålande sol och varmt, underbart!
Efter stranden blev det att äta lite innan vår kompis Bruno kom för att träffa oss, han har släkt på Gotland så träffade honom i somras! Det var roligt! :) efter de gjorde vi oss iordning och gick ut! Så mycket roligare att gå ut här än hemma! Nu ska vi sova för.imorgon väntas nya äventyr!

Kram Cecilia ♥

Valparaíso

Vi är på plats! Hade för mig att det var mycket finare än vad det är, fast, vi har inte sett så.mycket än! Så det får vi ännu se!

Första dagen avklarad!

Vi lever än, inte blivit rånade, gjort av med onödiga pengar men inte köp något förutom mat typ... resan gick som sagt bra, förutom att jag lyckades bli sjuk, men tur att de var under resan för nu börjar jag må bättre igen! Dagen har gått långsamt ibland o ibland suuper fort! Vi fick som tur var lämna våra väskor på kontoret och byta om! Blev att gå runt o titta på saker, det är.riktigt roligt hur mycket jag kommer ihåg! efter in-checkningen tog ci de lugnt, badade i vår utomhuspool på taket och efter de packa om så åker vi vidare till Valpariso imorgon!
Ikväll var vi på middag ihop med en kompis från Chiloé samt en kompis till honom, när vi kom.hem bokade vi hotell och nu håller jag på.och somna...

Framme i Chile!

Nu ar vi pa plats! Resan har varit bra, nagra forseningar bara, men det ar sant som hor till... vi har inte fatt checka in pa vart hotell an sa vi sitter pa ett internetcafe och roar oss, ingen ar pa topp efter over ett dygns resande... Den har varit allt annat an lugn, plan som varit forsenade och saker som inte funkat, men vi ar har nu i alla fall, och vi har alla vara saker med oss!

Kram Cecilia

In checkad!

Då var vi ute ur rummen och allt har väl varit sådär smidigt, vi kunde inte checka in med automaterna eller få plasta in våra väskor, men det viktigaste är att vi blev incheckade, fick iväg väskorna och nu sitter med över en timmes marginal och äter frukost i väntan på att få gå ombord!
Hotellet inatt var super, väldigt fint och smidigt och att nu kunna sitta i lugn o ro och äta frukost är väldigt skönt! Det var inte speciellt dyrt och man fick handukar, lakan och badrummen var rustade med hårtorkar^^

och till er föräldrar som har barn som ska ut o resa, lägg i en lapp i deras väskor! När ja va i chile var den lappen guld värd, när ja hittade den^^ Och hittade imorse lappen från min fina mamma än en gång!
Älskade mamma!

Låt resan börja!

2013 i bilder!

Mitt 2013 har innehållit MYCKET! Detta är som ni vet en bit av de, njut!

Januari

Oktober

November

December

Gott nytt år! Nu ser vi fram emot 2014!!

Kram Cecilia<3

Hektiska dagar eller?

Vart tog tiden vägen, hade en helv vecka på mig och nu ska jag åka imorgon? De va väl nyår igår?! Uppenbarligen inte... Nu är det dags i alla fall! Det sista ska ännu fixas, men det får bli imorgon, flyger från Gotland till Arlanda så ingen stress och jag kommer på plats på en gång! Underbart!
Har bokat hotell på både Arlanda och första natten i Santiago, vi ska bo på Rest&Fly som ligger vid typ terminal 2 om jag inte minns fel, vilket är väldigt bra då vi ska gå på där! Vi bor tre stycken, har köpt frukost kuponger som vi kan använda efter säkerhetskontrollen, så skönt eftersom det kommer bli tidigt!
Första natten i Santiago ska vi bo på ett hotell som heter Personal Aparts Bellas Artes, ett mysigt lägenhetshotell som ligger väldigt centalt, vi bodde i samma område och i samma kedja, Bella Artes, när vi var där!

Nu är det dags!

2014

Då inviger vi det nya året! Detta har varit de bästa nyårsfirandet på fleeera år, antagligen sen jag va typ 7 och firade tillsammans med familjen Molin i Endre backe och åkte pulka! Kvällen var egentligen inte något speciellt, utan vi va ett gäng som åt middag och bara njöt! Hade klänningen jag längtat efter och håret va precis som de skulle! Fick även bränna lappen men mina nya nyårsmål för 2014, tog fram bilden för mina mål 2013 och kom fram till att jg faktiskt uppnått dem! Det enda som skulle kunnat vara bättre va ifall jag hade fått sovit vid svärmorsdrömmen istället för hos min bror och hans flickvän! Men det kommer :)