CHECK!

  • Höra mina vänner sjunga för mej♥
  • Kunna spela något fint på pianot.
  • Känna den hoppande känslan i hjärtat när man tycker om någon riktigt mycket.

CHECK!

Va o såg på Lucia ikväll med Viktoria och Cillapilla, och när vi stod o väntade på min mor så sjöng Viktoria högt och tydligt, så nu har ja hört någon av mina vänner sjunga för mej. Den andra kommer på torsdag, och Nattis, tro nu inte att ja glömt dej! "spärra-upp-ögonen-på-ett-onaturligt-och-läskigt-sätt"

Sen så har ja precis lärt mej att spela hela sankta Lucia på piano, MED BÅDA HÄNDERNA! "stolt" så nu kan ja spela något finr me :) Och kan spela akord  till "Tänd ett ljus" :D

Sen idag när vi läste upp våra tal blev ja helt RÖRD av mina underbara, älskade, små rumunge vänner! Talet till Nattis blev as bra, sen talet Jenny läste för mej va SÅ FINT! Blev jätte glad, gillar att få saker skrivna och talade till mej, så tack Jenny :) Så känna en hoppande känsla i hjärtat är till er, för att ni är så otroligt fina :) (Sen så va bambi på lucian, just so you know)



De va alla mina CHECK! punkter :) Tack för mej, kyss och hej

Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

naaaaaaaw, pöss på daj :D

HEJA BAMBI :D:D<3<3

2010-12-13 @ 23:35:38
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag ska ha den mörka, fjant ;D

2010-12-14 @ 19:24:34
Postat av: Jenny

Typ 1300 kr :) ELler var det norksa.. Hmm..

2010-12-15 @ 13:20:22
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0