Första dagen på Jullovet lider mot sitt slut..

Jenny saknar mej för mycket redan och känner ett visst kontrollbehov av att veta vad jag har för mej.. Så ska vara mycket duktig detta jullov och uppdatera!

Igår hade vi julavslutning i skolan, de va verkligen jätte mysigt, ett AS fint solo i kyrkan bjöds, sedan ett fullspeckat julspex, även där bjöds de, fast mest av elakheter och folk som gjorde bort sej.. Fast vad finns det att inte älska i de? :)
Innan hade vi haft julmys i klassrummet och Jag, Jenny, Nattis, Hanna och Lydia hade julklappsutdelning. Hur kunde ja få så bra vänner? :D Fick liksom DISNEY FILMER! eller en, och en annan :) Aladdin och Alvin och gänget 2. Lycklig! Fick även juleskumm, nagellack, två ljusstakar och boken Egoboost.
(pga av mitt dåliga självförtroende..) Fick i uppgift att läsa den så fort som möjligt, så det är vad jag gjort i dag, läst en bit ur den boken. Den är as bra, tänkvärda saker, och personen jag fick den av kanske till och med har rätt, eller hon har rätt! så Skärpning Cecilia, nu börjar vi om!!

På kvällen var jag vid min kära kusin i Roma och bakade, de blev kärleksmums, lussebullar, chokladbollar och nougatrullar, vi hade riktigt mysigt, saknat henne <3

Idag, efter jag läst (btw, rekomenderar den verkligen!) så var jag ute och red på min ädla springare... ja.. ädel är väl kanske att ta i, min runda, fluffiga björn är kanske närmare sanningen? Ja du, men pigg va hon iaf, nu blir de sagovärlds figur på den bruden! När ja kom in såg ja på film med min kära bror, som tillochmed fråga om vi inte kunde göra något ikväll bara han och jag :) jag fick ju såklart tacka nej för att kunna sitta här o skriva..
Nej, men vi ska se film sen typ, BARA jag och mina bröder, för vi kom på att vi ville ha Thomas tv :$ hehe..
Men nu vet ni :)

Imorrn, eller kanske ikväll(?) blir de att sätta upp julgranen :D I Love Christmas!

   
Mamma va iväg och köpte täcke      Mina pollar ville me mej in igen :P<3    
 till Igor^^ 
          Mazarin    Kida
                                    Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

upp, inte på... :S HEhe, japp ska se filmerna under julen :D

2010-12-22 @ 22:16:57
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0