GOTT NYTT ÅR! :D

Eller snart i alla fall :)

Idag är de en sån här drömdag, soligt, stilla och såå mysigt :)
Lyckades att övertala mamma att följa me mej ut på årets sista ridtur, fast jag hade ingen sadel.. Den är på "lagning" Så de fick bli en barbacka sadel - Filt, körjord, och martingall :D Blev jätte bra^^
Så ner i skogen o dra lite, jätte fint med all snö och allt.. Går inte ens att beskriva :)
Hem och göra klart i stallet för att sen gå in o nyårsstäda :D Sen får ja fixa lite innan mina små vänner kommer och väntar in det nya året med mej, blir mat och mys så vi klarar oss året ut utan att svälta :)

Igår var min familj på bio, så jag och Angelica gjorde om i mitt rum, blev jätte bra! Eller den biten vi gjorde, lådan vi satt upp på loftet såg ut som något man hämtat i ett flickrum till en tjej på 10 år :S
Men nu är mitt rum fint tycker ja :D Tack Angelica<3<3

Kommer ta lite bilder och så, och om vi inte hörs innan så hörs vi nästa år! ;) ha de bra! Hej Då 2010<3<3


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0