HEJSAN!

En liten fågel viskade i mitt öra att jag varit dålig på att blogga :O Omöjligt!

Men nu är ja här iaf :)
Sitter nu i skolan med min kära dator och skriver ett tal till min kära och högt älskade Nathalie Fredin, Hanna sitter breve mej och skriver till Jenny, och Jenny ska skriva till mej :) Känner att de kommer bli jätte bra!

I helgen har jag varit med Fanni, vi såg Idol, och Cirkus möller, de bästa programet på jorden, sen i lördags pluggade jag lite, sen va jag iväg på Lucia på kvällen, SÅ PINSAMT!! för att:
Vi va jätte några, lucian hade glömt ljus så vi fick åka hem till mej och hämta några, och fick sedan låna mina tights för att hennes hade gått sönder, hon hade tagit fel lucia linne me för hon hade ett för litet.. Sen när vi kom in i kyrkan va de jätte mycket folk, så man fick ta i hur mycket som helst, och när jag sjöng högt, så va de en gång jag sjöng FEL!! och alla fula små barn bara blev helt tysta och vände sej om mitt i låten för att titta på mej.. PINSAMT! Sen när vi skulle gå ut så gick jag sist, och då fick jag hjärnsläpp och glömde bort texten... Men men, inte fler gånger^^

När ja kom hem sen så satte jag mej vid tvn och såg på The back-up plan, åt lussebullar och pepparkakor, drack glögg och julmust ;D Så mysigt! :D Efter de gick jag och lade mej och läste lite.
Söndagen var lite annat, gick upp för att jag skulle rida, men när ja kom ut och såg va de va för väder så struntade ´jag i det, så mockade bara sen gick jag in o kröp ner i sängen igen :) Senare så åkte vi på julbord ute i Klinte :) de va jätte mysigt, men gu va mätt man blev :P Kusinerna Emmie och Karolina åkte med oss hem, så jag, min bror Thomas och dessa två flickor satt nere vid honom och tittade på film :) När filmen var slut så var det dax att gå upp för att skriva lite till på Talet till Nattis :D

När kvällen sen la sej mot natt kröp jag ner i min älskade säng igen, som så många gånger förr, slöt mina ögon och somnade, för dagen som blev idag väntades av att åka till skolan för att komma dit jag sitter nu :D Now you know!!


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0