Hello sötnosar!

Hejsan svejsan!

Nu är de bara 2 dagar kvar i skolan, sen är de bara 3 dagar kvar till JULAFTON! :D Lycka, lycka säger ja bara!

Var i stan med mamma igår, jag spenderade hennes pengar, och hon körde runt mej, de e ett sätt att se de.. Men igentligen så hade ja en del att göra, hon oxå. :) Så vi åkte runt i stan, först ett stopp på skoboden nere vid hamnen, ja gick in i butiken och hitta vilka ja ville ha på en gång :) riktigt sköna! Efter de var vi en sväng på tygaffären, även där hittade jag va ja ville ha! :D Efter nåtgra rundor så stannade vi till ute vid Darve, skulle ha nya ridstövlar, men ALLT va slut, så de fick blir lite annat istället, nöjd, men inte helt.. Sen blev de ÖB för Igor ska få ett täcke, men dem var slut, tyvärr.. stackars lilla hund :( men men, efter de så hämtade vi upp Cilla, hon åkte me mej hem, ärligt gjorde vi inte ett skit, typ låg inne på mitt rum och gjorde ingenting, men roligt som as va de iaf!
Idag har vi inte gjort så mycket, hon hjälpte mej me lite saker, men nu sitter jag här själv med min data breve mej, och min svenska novell är framtagen, så försöker hitta inspration på vad ja ska skriva här näst :P Men, de kommer väl..
OCH NU ÄR MIN BROR HEMMA!!! verkligen saknat honom, men jag kommer nog inte göra de så länge för han åker inte hem förens den 10/1 :O Men men, han kanske är vuxen nu^^

 
Visst är hon söt^^<3                                   Vi hade kuddkrig :P


 Hanna och Jenny målade i skolan :D                     Mina stövlar :) 
En tomte och en stinkande ren :)

                                                  
                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0