LÖRDAG! fjärde gången ja skriver detta inlägg..

Internet dampar..                (just so you know)   


Jadu.. sen då, Jennys snälla vecka gick väll sådär, eller va tycker du?
Klarade inte av att vara snäll mot alla på en gång, så hon delade upp de på olika dagar, (gulliga flicka) men när de kom till Hanna så sprack de redan vid lunch..
Fast de e klart, ja förstår henne :P
Men ja tycker om henne ändå, vem gör inte de liksom? :)♥♥

Som ja sa så dampade mitt internet, och det gjorde så tvn hade problem, så när kvällen kom, och de
minuterna som var kvar innan Idol började så tjockade ja ner mej i mor och fars säng för att se på deras tv
som då inte har samma signal som den andra :)
Där låg ja och hade de mysigt, då kom min lilla kissemiss Tuffe och lade sej på rygg breve mej, (dum jävel..)
Och när han då inte kom upp igen så skulle ja hjälpa han, då fick han damp och attackerade mej :O
Så vi blev sura på varann och han gick iväg, men sen kom han tillbaka och skulle ligga vid mej ändå :D♥

Idag har det varit julmarknad, vi sålde jätte jätte mycket :D Och vi hade så trevligt i den lilla stugan :)
Ja delade även min skillade talang på piano och spelade julsånger :D
Vi drack även lite för mycket glögg.. den va inte ens god :O
När ja kom hem var det bara att dra ner i källaren och slänga om kläderna för att gå ut i stallet och hinna rida innan de blev mörkt :P
Det va sååå mysigt :D Var så tyst i denna lilla by, de enda som hördes var jag och Kida, älskar verkligen att rida i vinterlandskap, blir så friskt på något sätt :)

Nu ska jag laga mat, det blir bacon kyckling med brie, råstekt potatis och min special sås^^
Sen film me mor och far :D

Gammal bild
Puss och kram Odyws♥♥




Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vet att alla gillar mig och min snälla veckan gick så jävla bra! fredagen kan jag inte hjälpa att det gick som det gick, hannas FEL! :D

2010-12-05 @ 18:29:50
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0