Om det inte vore min hund, vore han död..

Om Igor vore en lillebror skulle ja slå ner honom! Fan va ja kan hata den hunden, börja nästan gråta..

Har varit iväg hela dagen i stan med min bror Anders, vi hade de riktigt mysigt :)
Sen när ja kom hem var jag ensam hemma för mina päron va ute och åkte, och vad möts man av?!
Den lilla skit hunden hade varit inne i mitt rum, släpat runt på min väska IGEN! Men denna gång låg det något i den, mina julklappar från mina vänner.. Fick juleskumm och hemgjord choklad.. han har fixat runt i väskan, fått upp asken OCH ÄTIT UPP MIN CHOKLAD! Jag fick den av Nattis T.T Sen hade han tuggit hål på min skummtomtepåse och tuggat på nästan alla tomtar, som han inte tyckte om, för de låg tuggade slemmiga, klistriga tomtar på hela golvet.. och inte nog me de! Han hade lagt mina vantar på tomtar, gäggat ner dem i mattan och lagt dem bland kläder. Sen bitit i min film..
Som sagt, ja ville bara slå honom, men när ja ropa på honom så fattade han att han gjort fel, för han kom invandrande i mitt rum med huvet lågt och svansen mellan bena! I ren hysteri ringde ja min kära Nattis som tröstade mej, och sa att ja kunde få några nya :) Men liksom, jag fick inte ens smaka! Skulle ju ha dom imorrn.. Hund j*vel! Men men.. nu är han ju min hund så kan ju inte göra mer än att se så att han fattar att han gjort fel.. Tycker om honom ändå, fast inte just nu, imorrn kanske.. Får se va ja känner då. Men just nu håller jag fast vid Hund j*vel..

Puss och kram skummbanan! Fast tomatar är godare! för bananer smakar inte bra.. mina tomtar T.T

Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

men! det är ju farligt för hundar att äta choklad!!:O

vilken film bet han i?

2010-12-23 @ 20:35:29
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: Jag..

Om de vorde farligt för hundar att äta choklad skulle han vara död för länge sen.. Så tror inte de är så farligt.. lite mindre bra kanske, men inte farligt.. Han bet i Aladdin, han bet inte sönder, men han gnaga på fodralet..

2010-12-23 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0