Sååå! blev lite segt^^


Var jätte mysigt vid Cilla, vi hade en liten julafton tillsammans, myyysigt, fick rosa fluffiga tofflor och en nalle av henne :D hon tyckte jätte mycket om tavlan hon fick av mej :) Sen åt vi mat, hennes mamma hade lagat plankstek, va jätte gott! Så hon förklarade hur man gjorde så vi skulle lära oss :P
Tror vi låg uppe och pratade om allt och inget till kl 3, och jag som skulle upp tidigt dagen efter :P Men efter 100 snoosningar gick även de bra :D

Min kära bror kom och hämtade mej och körde mej sedan till stan, skulle gå på rean me Nattis :)
hittade några tröjor, en väska och lite småsaker, vi hade jätte mysigt! Synd att de bara är mellandagsrea en gång om året :O men men, så kan de va :) Hittade något iaf.
Blev ingen bio med Johanna för hon skulle jobba, så jag åkte hem. Men då kom det som en blixt från ovan ett sms från min kära kusin Emmie som ville att ja skulle komma dit o mysa :) Så de blev en tripp till roma för att se på inception.
Konstigaste filmen på länge :P lika länge som de tog att se den tog de att tänka på vad som hänt.. och ärligt fattar jag inte ännu, men de är ingen som gör, eftersom den lämnar ett öppet slut, men ändå, han som skrivit manuset har jobbat på den sen han var 12, HELT SJUKT! Men den va bra :) Men man ska inte vara trött när man ser den :P För då fattar man ännu mindre x)

Idag blev det att vi såg Narina, den va jätte bra :) Rolig, söt, spännande och lite läskig, men det är ju va ja tycker, skulle min kompis se den skulle man ta bort spännande och skriva läskig igen^^ Och Johanna, som jag såg den me tyckte den inte va läskig alls :P så de e olika på va man tycker, men ja tyckte den va bra :) 3e filmen om 5te boken. Värd att se :)

Sen va de hem till henne och få årets sista julklapp :) Fick två filmer, en komedi och en skräck :D sen lite kläder och ljus :) Jätte glad :D Tack så mycket kära kusin :)<3
När vi kom hem bjöd hennes pappa på mat, de va jätte gott :)
Imorrn blir de att städa inför nyår :) Längtar som f*n! Ska bli skit kul :)<3<3

                                                                                                           

Lite bilder :)



En tröja från JC


Pippi tröja även den från JC


Kofta från Cubus :)

Köpte även en väska o så, men detta e va ja har kort på :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0