Duktiga jag :)♥

Idag har jag varit duktig!
Kanske inte gjort allt jag velat, men har gjort jätte mycket!

Först när jag vaknade pratade jag me doktorn, efter de läste jag min
underbara bok av min favorit författare! Sen åkte jag och besökte käftis,
och jag hade inte ett enda hål! Så där var det också super bra.
Innan jag åkte hem så gick jag till biblioteket och lånade två böcker,
en av min författare och sen en annan^^
Kom hem och läste ut min bok, sen pluggade jag på historia läxan.
Efter det körde min underbara pappa mej in till staden för min piano lektion,
de va mysigt :)
När jag kom hem var det bara att slänga om kläderna i all hast och ut i stallet för
att vara på hopplektionen en halvtimma senare :P
Och även där gick det super duper bra :D
Min lilla Kida är ju en ängel!
♥♥Kärlek till henne♥♥

Och nu ska jag fixa lite me historian, efter de krypa ner i sängen med
en av böckerna och bara mysa! och förhoppningsvis
sova riktigt gott så det blir en bra dag imorrn :D
(och om det mot all förmodan inte skulle bli det så har jag ju mina gullungar där som piggar upp allt ^^)


♥♥Kram Odyws♥♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ooo!! Fiin bild :D

2010-11-24 @ 20:58:48
URL: http://hannnss.blogg.se/
Postat av: fanni.

Jag hade ingen aning om att du spelar piano. (: <3

2010-11-25 @ 19:12:21
URL: http://livsbetraktelser.devote.se
Postat av: Cecilia

Jag har bara spelat i en termin :)<3

2010-11-25 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0