Hjärtkrokar?? Hmm.... :S

Undra om de finns? För just nu känns de som om ja äger ett par stycken :O

Några krokar som sitter fast i  hjärtat, som drar åt olika håll, medans jag själv håller ett fast tag
i ett hörn då jag redan vet vad ja vill.
Jag vill ha honom med stort H, och ingen av de andra nissarna som just hoppat ut ur hålen i marken..
Visst, jag har inte fått ett dugg bekräftat att han känner de samma som jag, men man kan väl alltid hoppas.
Och det är något jag kommer att göra ett tag till.
För man vet aldrig vad som händer längre fram :)



Kram Odyws♥♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Och vem är han med stort h?? :)

2010-11-26 @ 10:12:51
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: fanni.

Jag har ingen aning om

vem han med stort H är,

men vem han än är så behöver du inte oroa dig,

med lite tid kan nog den mest känslolösa

till och med bli kär i dig. <3

2010-11-26 @ 22:08:12
URL: http://livsbetraktelser.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0