Något händer...

Dagen jag väntat på så länge har precis kommit, personen jag saknade mest i hela världen
sa att hon saknade mej, och att hon förstod att hon sårat mej.
Jag vill att allt ska bli bra igen, de vill jag verkligen. Men sen då?

Nog me tråkigheter..
Hade samtal idag, de gick as bra! :D
hann me en liten barbacka tur ner till skogen på min björn när ja kom hem.
Hon är verkligen guld värd!
Sen blev min käraste Fanni ett år äldre idag, ETT STORT GRATTIS TILL HENNE!!
Älskar dej tjejen<3<3
Även Jenny har äntligen bestämt sej för att vara snäll ;) en hel vecka ska detta hålla på :P
Dagen i sej har väl varit helt okej, hade tydligen varit en massa strul på förmiddagen så vi fick gratis
lussebullar i Caffis som förlåt. MUMS!
Nu blir de att krypa ner i soffan och se på fotboll :D


Sussinatti, kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Snälla veckan går asigtbra!!! :D

2010-11-30 @ 17:24:49
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/
Postat av: fanni.

Tack, hjärtat.

Jag älskar dig med. <3



Och jag hoppas allt blir bra igen med den här vännen, och om inte, så ödsla inte mer energi på honom/henne (Jag vet ej vem det är), sumpar man chansen till en vän som dig, vilket är en på miljonen, så förtjänar man dig inte heller.

Har man sårat en vän får man ta konsekvenserna också, men alla bör få en andra chans, så jag hoppas att allt löser sig. <3

2010-12-01 @ 19:12:30
URL: http://livsbetraktelser.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0