Ännu en dag..

Hej,
som jag sa, jag kommer att skriva om de mesta..
och här kommer "det mesta"

Jag saknar min bästa vän, eller nu kanske man inte kan kalla henne de,
men vi pratade alltid, och även om ALLT!
Sen nu har hon gått och skaffat kille, och nu pratar vi inte alls, jag har ju självklart sagt de till
henne typ 1000 gånger. Men då blir hon bara arg.
För liksom, visst, det är typ alltid jag som hör av mej, men varför ska det vara så?
Precis, så ska de inte va. Är man bästa vänner så ska man fan höra av sej.
Det är alltid hon som säger att de ska vara vi för evigt och bla bla bla.. Men nu då?
Vi sa att det skulle vara 50 år, men dessa 50, ta bort nollan och sedan så ser du va de blev..
Jag saknar henne, av hela mitt hjärta. Men hon är ju för jävla dum för att fatta!
Och vill inte prata om henne.. Men de går inte.

Sen så har ja ju min bästa killkompis, som varit kär i mej i 3 år.. kul att få veta de nu!
Så visst, ja stötte bort honom. Men när ja fattade att ja gillade han hade han skaffat flickvän.
Och han började typ gilla mej lite igen. Men när ja sa att jag tyckte om honom blev de bara fel,
skojj va?!
Så nu finns inte han heller i mitt liv längre..


Va har ja gjort för att jag ska förlora mina två absolut bästa vänner sammtidigt?
Jag fattar verkligen inte! Saknar dem, men dom fattar ju inte. gaa! Jag blir galen när ja tänker på de..
Men vem vet, en dag kanske allt ändrar sej.

           
 Kram odyws♥


Kommentarer
Postat av: fanni.

Åh, ursch..

Det där med förlorade

vänner är verkligen inte att leka med.

Och vänner ska förbli vänner, inget mer..



Jag finns här. <3

2010-11-23 @ 17:43:15
URL: http://livsbetraktelser.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0