:)

Blev inge mer körning i onsdags, vi åkte in till Visby och åt mat istället, efter de till Mc-hallen för att köpa lite bättre utrustning :) Sen senare på kvällen åkte vi på klubbkväll för SRK (min ridklubb) De va riktigt mysigt och roligt, vi åt mat o pratade, och de blev ju såklart ett litet "möte" om hur vi skulle ha det med tävlingar nu i höst, och de blev en hel massa! Ska bli skojj! Fast första punkten är ju att få igång min häst, just nu river hon ju ett hinder med magen, och så ska de inte va :P
Jag fick ju även med sällskap hem, Emmie hängde på och vi satte oss i Jacuzzin ett tag :) De va trevligt att sitta där o prata om allt mellan himmel och jord, som det brukar bli när vi hittar på något^^
Igår va de mest att ta de lugnt, första dagen jag inte gjorde ett dugg på hela sommaren :P Eller, jag fixade ju i stallet, men de räknas inte, och sen va ja ju visserligen vid Johanna på kvällen :)
Vi skulle laga Chilli con carne, men vi glömde att handla vitabönor så de fick bli potatismos me någon fisk till, men de va gott de me :)

Idag ska ja till Visby o fika med Frida :) så ska dra nu^^ ha de gött!


Min fina häst o ja :)

Kissen kom o lade sig i min famn, ville bli kliad på magen^^

Blommor jag fick för att ja klarade kortet :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0