Hej :)

Nu har jag handlat klart för ett tag :) va liite svårt att slå in koden de sista gångerna, helt klart! Blev inte så mycket-egentligen. Men pengarna rinner iväg ändå... Men jag hittade allt jag skulle och är mycket nöjd med mina inköp, och det är väl ändå det viktiga :) Och för er som inte vet så va ja i Stockholm och handlade, var även vid Fredrik.
åkte upp måndag, hade med mig data så blev film hela resan, och är riktigt glad för de! Han hämtade mig så var vi hemma vid hans pappa hela kvällen, efter de så hem till hans mor för att snart sova. Skulle upp i lite klok tid för att träffa Lydia, blev då att gå i affärer hela dagen, Fredrik hämtade mig efter sin träning som slöt kl halv 9, så de blev verkligen hela dagen :)
Onsdagen va nog faktiskt bland de bästa, inte för att ja åkte hem, för de är aldrig skojj, men för att vi va på Grönan med Elias och Lydia, hon fick upp mig i Tilt, va hur taggad som helst, tills vi satt i stolen och va halvägs uppe... När vi sen va nere typ 20sek senare så kunde ja typ inte stå, va helt borta, ville bara gråta eller något, men de gick verkligen inte :O Stod bara o skakade, hemskt va de. Aldrig mer säger jag bara, så vart de ju även en tur i spökhuset, de vi alla var rädda för var nog Lydia, för hon skrek heela tiden :P
Och min fiiina pojkvän, som jag älskar av hela mitt hjärta, han är ju super gullig, så han vann en nalle åt mig (A)

Så me dessa ord ville jag då förmedla att det varit jätte trevligt på andra sidan pölen även denna gång :)


Provade varsin klänning, blev inget som åkte med hem, min var för lång och hennes visade för mycket^^ (jag har vikt upp klänningen)

Fredrik som packåsna :) Han fick hålla våra väskor när vi åkte tilt :P När jag och Lydia åkte insane så håll han oxå min väska, då va de en som skojja me han o sa att han hade en fin väska ;)

Sitter o äter något som är lika sött som han själv då han sitter och kramar en nalle (A)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0