Hej :)

Allt är nu fixat, riktigt skönt :) De hade tydligen blivit något fel i en stolpe någonstans, så vi behövde inte betala något :D Men fick ett mobiltbredband sålänge, men de va ju sämst, funkade verkligen inte alls... Antingen anstöts man inte eller så va de för låg internetåtkomst så man inte kunde gå in på något... Inte okej!

Hade min första pianolektion för terminen idag, gick jätte bra :) Roligt att vara tillbaka, och hur skönt som helst att spela på skolans piano, ett sånt som jag vill ha i framtiden, men ett sånt som jag aldrig kommer att få :P Men vill i alla fall ha en liknande, inte ett elpiano som jag har nu. De låter sämst! Men men, jag är glad för att ja har ett^^ 
Annars har ja även fått två sprutor jag fått ont utav idag... En var av en mygga... fick de på vaden, så benet är svullet från knät o nedåt, asså hela, dunkar som tusan och gör ont. känns som om de skulle vara något annat, men tyvärr så är det ju inte de :O Inte skojj att vara allergisk mot myggbett, eller vilka insekter som helst, bara de biter mig så blir de dumt :( Men nu är de extra konstigt. Men men, de går väl över någon gång me :)

Nästa vecka blir det troligtvis Stockholm igen, ska få veta lite mer om Fredriks tider om han kommer att vara hemma något :P Men lördagen kommer han inte va de, så då ska jag umgås med Mona-Lisa o Anna :D Eller, så ser planerna ut just nu. I helgen ska ja va funktionär på en dressyrtävling, och på lördagkväll ska ja ut o äta med kära kusinen, vi ska även se bio om de finns något att se :P Bor ju på Gotland, alltså finns de typ bara 4 filmer^^ Inte som i Stockholm då de finns typ 1000... Men får se vad det blir, en kväll med henne blir det  det i alla fall!

Hon är alltid så gla' <3

Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0