Hejsan :)

Sista arbetsdagen är nu avklarad :) såå skönt! Fast nu har det ju varit rätt soft så lite tråkigt ändå :p men ska bli skönt att bara vara nu. Fick ju ändå mer pengar än ava ja tänkt mig  från början. Så ikväll blir det att lata sig, kanske gör någon nytta oxå, men inget jag planerat^^ Imorrn blir det att rida o sen åka in till visby för att fixa lite saker innan jag ska med båten till pojken min igen :) Fast som de ser ut nu så stannar ja bara till söndag eftersom jag ska köra på måndag :O Men är glad för det lilla. Så tror de skulle bli grönan imorrn o sedan hoppas ja att vi kunde gå lite i centrum i affärer på lördag (A) Finns ett ord som jag gillar lika mycket som "Ledig" Och de är rea ;) Och till min stora förtjusning finns de många sånna ord över allt nu :D


Förra årets rea med mitt älskade kioskmongo :D<3

Ha en trevlig kväll
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0