Hola!

En vecka kvar nu! En vecka kvar på lov, uppe länge för att man vill de, inte för att man måste göra klart läxorna, en vecka kvar på förvirring då man inte vet vilken dag de är. Och det är nu bara en vecka kvar tills man får träffa dem man annars umgås med hela tiden, man får lite rutin på dagarna, och på så sett hinner med mer. Så de finns ju bra saker oxå^^ Men en vecka ligger i framtiden. Detta är en blogg, då talar man ju mest i dåtid :P Så alltså ska ja säga va ja gjort^^

Jag va ju vid Fredrik, pojken på andra sidan vattenpölen på de så kallade fastlandet. Han som är min pojkvän^^ (fin beskrivning!) Spenderade helgen hos honom, vi va på bio, födelsedagsfest, match och åt på resturang :) De va roligt att vara vid honom som vanligt, och att han frivilligt gick med mig i affärer är ju underbart! :D Hittade inget som föll mig i smaken, men han va me :) Blev sen att köpa lite frukt o åka hem o fika^^
Fick ett mysigt meddelande på båten hem, att de skulle gunga mycket då det skulle vara starkare vindar... Men hon som satt vid mig föreslog att vi skulle hyra en film tsm, så de gjorde vi :) Gotlänningar är härliga dom! :D

Idag har ja haft körlektion och ikväll var ja o spelade paintball med jobbet, jag blev träffad en gång -på fingret. Ändå stod ja upp o sköt :P Och prickskytt som jag är så fick jag in några riktigt bra träffar ;) ett av mina verk fick ja ta kort på :P

 
Så grym är ja :D Kommer nog vara lite blått imorrn ;)


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0