Kvällsbloggar!

Tjenna tjenna!
Kan inte blogga så mycket just nu pga att vi inte har något internet...  Vaknade kl 5 natten till söndag för det dånade som as, upp o dra ur alla sladdar, sen gå runt i huset o va rädd, slöt med att ja gick in till Lydia. Men väckte bara henne sen gick ja o lade mig i min säng istället. Men kunde inte riktigt sova ändå... Slumrade till en stund. Men efter typ en kvart kom det världens knall och jag var nu än en gång klarvaken.

Mamma o Pappa drog till sommarstugan så drog hit lite folk att umgås med. Eftersom jag hade huset för mig själv blev de att alla sov över. Så blev sängen strax efter halv 2 och upp kl 5, slumra lite fram och tillbaka till kl 8 då Jenny kom o väckte mig :P Upp o städa o kl 10 fick jag upp resten^^ Härligt med sömn!

Men de ja ville förmedla denna gång är att jag nog förhoppningsvis kommer kunna vara vid datan nu eftersom min kära far kaanske har fixat de, men annars så ja.. En annan gång^^

God natt!
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0