Sista dagen imorrn!

Ja, de ser konstigt ut att se att sist jag bloggade var för en och en halv vecka sedan... De va då jag fick veta att jag skulle jobba långt pass på måndagen. Ännu roligare var det att komma till jobbet och se att de bara var början, hade yttligare 6 dagar med tiderna 10-20, alltså 10-22... Men de fick ja byta lite för visste att de inte skulle gå. Fick en dag ledigt då, men fick sedan veta att ja skulle få jobba då ändå. Sen skulle ja jobba måndag och tisdag me. Men Tisdagen fixade jag ledigt och ska istället jobba den dagen imorrn. Härligt me jobb...

Men nu till de bra! Fick en fin överraskning på söndagskvällen, Fredrik skulle komma hit :D Så kvart i 3 på natten så kom han hit :) Sen va de iväg o jobba, sedan komma hem och sussa för att nästa morgon åka med båten till Stockholm. Så igår va jag vid honom, och vi gick på Allsång på skansen :D Hur skojj som helst, och nu har jag varit typ 3m från Måns ;) Jag är kung! Idag va vi någonstans, länna tror ja :S För han skulle kolla efter ett par nya skor. När vi sedan fortsatte våran vandring till en säng affär så började det ös regna, åska och blixtra. Ska detta aldrig få ett slut! Blir galen, fast samtidigt, kanske vänjer mig tillslut så ja inte är särr längre :P
Men sen vart man helt genomblöt i alla fall...

Nu ska ja sova för ska upp tidigt imorrn o jobba (sista dagen!!!) efter de åker ja tillbaka till Fredrik :P

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0