Snällaste brodern!

Igår kom Anders hem :D vi visste att han skulle komma i helgen, men inte mer. Så helt plötsligt kommer han in glidande på eftermiddan, Helt förvånad, och skäggig va han också! Och Skäggig är INTE okej... Så bad han att gå o raka sig, då gick han på en gång o gjorde de :P Gullig han är, sen kom han tillbaka o fråga om de blev bra^^
Och idag kollade jag på en serie, en som tydligen han me kollade på. Men ja försöker följa den på tv, utan några viare resultat :O Han hade dem ju själv på datan. Bad honom att fixa dom på en skiva för att jag inte har något minne på min, men sa att ja skulle köpa en ny hårddisk. Men han tyckte att ja skulle köpa en ny data, så han lånar nu ut sin till mig i typ en månad för att ja skulle få se om hans bärbara va bra! Fatta vilken snäll bror ja har!! :D



Ikväll va Eric och Viktor här o höll mig sällskap i min ensamhet :) Vi badade jacuzzi o kollade på stjärnorna, okej, de lät lite udda, men de e sant! Eller de va väl mest flygplanen vi tittade på, Viktor tyckte att de va satelliter, medans ja o Eric sa att de va flygplan^^ Trevlig kväll med vännerna, får bli fler gånger :)
Imorrn kommer ett till gäng hit, Emmie, Tessan o Cilla, vi ska ha brudkväll som så många gånger förr :P

Godnatt
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0