3 Advent!

God dag mitt herrskap! Julbord idag, de va helt okej, inte lika bra som alla andra år visserligen, men helt okej, kan ju bero på att de inte är samma ställe kanske, men ändå. Annars kan jag ju inte säga att de hänt mycket idag inte! Rackarns fint väder asså! Men kallt, så på vägen hem ville mamma helst inte att jag skulle köra fortare än 60^^

Igår var jag på kalas, två klasskompisar kom ifatt med åldern så dom va nog riktigt glada! :) Men de va jätte mysigt, mycket folk och prat, precis som de ska va. Fick åka med en kompis hem så jag var väl hemma runt halv 1 kanske, sen sova och vakna upp som en ny människa, sömn kan göra underverk :)




Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

usch va blek och svarthårig jag är..

2011-12-12 @ 11:03:52
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0