8 December = 7 Månader!

Börjar jag redan bli gammal så att jag tycker tiden går fort? Sagt de varje månad :P

Hejsan hoppsan!
jag hade turen att vara frisk och kry vid min pojkvän, men så fort man kommer hem så ska förkylningen sätta sina spår! Låg med feber och hals ont, ömmande lungor och ett dunkande huvud i 3 kvällar, kanske inte världens bästa inlärnings stadie :P Men de va ingen större fara, överlevde ju!
Igår va det möte med Chilegruppen, vi tog kort och skrev om oss i våran nya blogg som vi ska ha med i en bloggtävling för resande. Kommer snart att lägga upp länken här så ni kan få börja följa den redan nu med alla våra förberedelser och annat skojj :)
Sen var det iväg på ridlektion, kanske inte bästa valet när man är sjuk, men hellre upp på hästen en stund o tänka på annat än att ligga hemma o tycka synd om mig själv :P Och det var hur roligt som helst! Min supermysiga häst var super duktig :)

Sen har jag även min fina vän Jenny att tacka för att jag fattar något på skype, sa förut att "jag älskade skype, hatade att jag inte fatta." Men nu fick jenny mig att förså lite, de hjälpte verkligen att prata med någon där för då kunde man trycka lite hur som helst!



Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

USCH CECILIA!!! USCHUSCHUSCH! TA BORT DEN DÄR JÄVLA **** BILDEN!

2011-12-08 @ 21:12:22
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0