Det Är Sant!

Imorrn åker jag till Fredrik! Saknar honom hur mycket som helst! Har väl lite planer i alla fall, eller han, jag hänger med :P Vet att han ska hjälpa sin bror att flytta, hans lillasyster ska ha någon form av uppvisning sen har har han match på söndag :P Och jag vill gå lite i centrum, så de blir väl när han hjälper sin bror :)
Men åker till honom imorrn! känns som evigheter sen jag träffa honom, men de va de inte riktigt^^

Hade nationellaprov i engelska idag, första delen gick bra, andra va hemsk, men fick senare veta att typ alla tyckte att den va jättesvår! Men vi håller tummarna för att det gick bra ändå! :)

Nu ska jag packa! (Imorrn åker jag till Fredrik!)
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0