Godkväll :)

Rätt dryg dag idag... Vi kom till skolan, gjorde ett memory, svarade på frågor sen såg en film, den var så enormt dålig! Handlade om transvestiter, om en galning som gjorde en osv... de va dessutom en musikal -.-' den va sämst! Men vi hade även betygsnack, ja fick ett starkt VG i Engelska B :D super nöjd! Men sen drog jag och Nattis in till stan efter lunch eftersom vi inte bnehövde se filmen^^ Hittade lite julklappar så är super nöjd.
Ikväll va jag och mamma iväg på ridlektion, sista för året. De gick superfint :)

Imorrn blir det visby hela dagen, handla med mamma, sen fika med två kompisar, efter de spela piano innan jag ska sätta mig på bussen till ödemarken :P Eke, det bor typ 22st i Eke :O Men kommer man väl dit förvånas man över att de faktiskt bor hela 60st där! :D Hurra för Eke!
Nej men nu ska jag sova.



Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

ha ha. eke is the shit and the place to be

2011-12-14 @ 12:10:30
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0