Hej Hej :)

Hur kommer de sig att jag alltid har blåmärken när jag kommer hem från fastlandet? :P Om jag inte sparkar in foten i väggen, snubblar på båten eller rullar ur sängen ramlar jag på isen... Min kära pojkvän fick mig att gå med på att åka skridskor i helgen, så tog med mig dom, vi åkte dit och jag var super duktig! Fast såklart var han bättre och jag skulle visa att jag var lika bra, men då ramla jag och slog i knät och armbågen i isen... Duktiga jag :O
Sen bytte vi även julklappar, jag fick ett efterlängtad bild av honom som tog plats på bordet breve sängen när jag kom hem, tjocka strumpor för att jag alltid fryser och ett par superfina örhängen :D Underbara pojkvän (A)

Vi var även barnvakter och han spelade match igår och vann! De va roligt! Härlig helg som vanligt, snart blir det stockholm igen, men då är det med Jenny och Hotell (A)

Idag har vi bytt julklappar bland vännerna, jag fick jättefina presenter av dem och de va nöjda med mina! En super jul!



Faktiskt riktigt roande att leka med detta^^ De va ett tag sen :P

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0