Jul Imorrn!

Skäms nästan för inledningen på förra inlägget :O trodde aldrig att jag skulle sjunka så långt o skriva så, men för er som inte var med i vårat gruppsamtal ska veta att vi prata om de, enbart därför ja skrev så!

Kunde inte förmå mig att skriva igår, va o högg en gran med min pappa, sen va de hem och fixa lite innan jag åkte mot Visby för att ha min första körning på skola. Det gick faktiskt förvånadsvärt bra :) Riktigt nöjd! Men de va massor me folk två dagar innan julafton på eftermiddagen :O Har man inte annat för sig då? typ städa o göra fint. Eller lämnar alla sina julklappar till sista minuten? Hmm...

Senare på kvällen drog jag till Roma för att träffa min fina fina kusin för att baka julgodis, blev dom vanliga tre, kärleksmums, chokladbollar och nougatrullar och årets nya mozartkulor :) Dom blev jätte goda, lyckad bakning som alltid :)

Idag har vi tagit in julgranen! :D Va ska man säga? Hade varit mycket finare med en vanlig ljusslinga, men detta år köpte mor o far en LEDljusslinga som ska vara energisnål... De som då är haken är att den lyser svagt, så man ser typ inte granen käns de som... Så är inte riktigt nöjd tyvärr :( Men men, finns inte så mycket jag kan göra nu ändå :P Så det blir bara att bita ihop o va glad för de ja får!

Ses imorrn, God Jul tillsvidare!


Självklart fick Igor följa med i skogen (A)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0