♥Jullov♥

Härligt med jullov! Får för att komma ihåg förra jullovet så började jag de med att berätta att Jenny redan saknade mig efter några timmar och bad mig blogga, fallet är inte samma i år, men tror hon ändå sitter och tänker på mig för hon vill veta vad jag gör (A) Så Jenny, jag ska vara lika duktig denna jul med att uppdatera, just for you!<3

Hur har julavslutningen varit då? Likt förra året var det super fint i kyrkan, två fina solon, två tal och några kör sånger, underbart! Älskar ljudet i kyrkan :) Julspexet va ju även de lite extra, kan man annat än ALSKA Donner! Falska sånger, fina sånger, roliga rim, härliga uppträdanden och såklart en kärleksförklaring, underbart!

Nu ska jag njuta av min första jullovsdag!



Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

va duttit av dig. jag ska ocks¨å vara dukitg och skriva!

2011-12-21 @ 12:30:51
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0