Måndag

Vi har kommit fram till en slutsats! Dom stänger av värmen i skolan på helgerna, det måste vara så, för varför sitter annars en hel klass med jackor, mössor och vantar på sig i klassrummet och fortfarande hackar tänderna? Och att komma till skolan med halsont och huvudvärk va ingen höjdare när vi fick veta dagens schema, läsa en bok hela förmiddagen och sedan se på något natur film i en och en halv timme... När jag kom hem var det bara att byta om till varmare kläder, ta en alvedon och en kopp te för att sedan krypa ner under en filt i soffan. Så nu kan jag faktiskt känna mina tår! :D

I helgen har jag varit vid Fredrik, mysigt som vanligt såklart, men de vart verkligen en bra start! Tänkte högt o sa till en kille att sluta stirra på Viktorias rumpa... När ja sagt de vart jag helt förvånad att jag sagt de! Men men, allt händer (A) i lördags hjälpte vi hans bror att flytta och kollade på hans lillasyster när hon hade uppvisning, de va supergulligt!
Söndag var jag med hans mamma några timmar och handlade julklappar medans han taggade för att åka på match, skulle ta bussar lite hit och dit för att åka och kolla, men de gick inge vidare, men efter många om och men så kom Viktoria och hämtade mig och vi åkte tillsammans och kollade, riktigt roligt att åka dit med henne :) Fast vi va ju såklart där till sista perioden och han spelade i första :O Men de va roligt ändå!


Nu ska jag byta till mitt vintertäcke sen sova!
Godnatt Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0