Bror är hemma :)

Tjenixen!

Igår va vi ju i Visby och fotade hela dagen så kunde inte skriva. Sen va Viktoria, Louise och Johanna här på kvällen :) Louise sov över! Riktigt najs! Vi sov inte så länge, eller vi och vi, hon sov inte länge så hon gjorde typ så jag vakna genom att skrämma mej :S sen kunde jag inte sova. Så låg vi ändå kvar i sängen i 40 min, för hon ville inte gå upp :O Gullig tjej^^

Men Idag har hon ändå varit snäll :P Hon hjälpte mej i stallet, red min häst och bakade och ALLT! Okej från början.
Det snöade jättemycket fram till ´typ 3, så vi satt och såg film hela eftermiddan typ.. Och på förmiddan bakade och städade vi^^ Jag bakade en tårta och hon en kladdkaka som vi skulle ha :P Gick jätte bra! Medan jag städade gosade hon med Igor. Och de va bra, för jag har kommit på nu under min ensamhet att han hatar mig. Jag ger han mat, men mer vill han inte ha av mig, och jag vet verkligen inte varför :O Men men så kan de va. Tuffe tycker däremot mycket om mig! :D
Men i alla fall. Sen skulle vi ut o rida. Fick hål på svanskappan till Kida som vi såklart satte på, Mazarin hade damp som alltid, som sagt- allt va som vanligt! Men när vi sen skulle rida iväg fick Kida damp och började hoppa iväg! Och de fanns verkligen INGET jag kunde göra utan att se på och hoppas att hon satt kvar, ärligt blev ja asrädd! Men hon red bättre än va ja visste! Så hon hängde bara me och fick stopp på henne och allt :) Men vi tog av svanskappan och red vidare sen :P Sen när vi red ner mot skogen på den smala vägen kom de en bil bakom som promt skulle köra så förbannat nära, så Mazze flippa ur o börja typ hoppa lite som han alltid gör när han inte får som han vill... Kida är alltid snäll, men idag när Mazze va me snappade hon upp hur han va så hon va också busig :P Men men, de är sånt man får ta! En händelserik ridtur var det i alla fall^^

                               

Och ikäll kom min bror hem :) har inte pratat me dom så mycket, får göra de imorrn. Men nu ska ja sova.

 
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0