:D

Va jätte roligt att fota idag :D Om två veckor får jag hem alla bilderna jag tagit på ett usb. Men idag har vi då fotat närbilder, trodde de va rätt lätt, men de va faktiskt riktigt knepigt :O Men, fick till några jag är nöjda med iaf, kommer längre ner.
Sen jobbade jag för första gången i PS, fan va finesser de finns :O Men kul som as, gjorde en ja e nöjd me, man ser ju att den är redigerad, men tycker de e bra för att vara första försöket!

Och SEN fick jag UNDERBARA nyheter från min kära mattelärare Vania, fick MVG i matte A kursen! :D och en av få som fick VG på nationella med 2 solar (mvg kriterier) man va tvungen att ha 5 för att få mvg. Men eftersom jag hade skrivit mvg-prov förut så fick jag MVG i betyg! :D AS GLAD!

Men nu ska ja byta om o så för ska in till grannen som bjöd mej på mat ikväll :) Tänk så snälla dom är, som tänker på lilla mej en sådan kväll. Sen kommer Madde och Sakarias och sover här, ska bli riktigt roligt :) Men skriver mer sen.






De va några bilder från dagen :) Va tycker ni?

Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

fina bilder! :)

2011-02-15 @ 22:58:33
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0