Dag 10- 10 saker du inte vet om mig

Oj, de kommer faktiskt bli rätt svårt :O Jag är så öppen så alla vet de mesta om mej... Nu kommer de säkert komma något i listan som en del vet. Men Absolut inte alla^^ Men, jag ska försöka^^

Okej, here we go!

1. När jag skriver v ser det ut som om de är ett u.
2. Min absoluta favorit disney film är "Lilla sjöjungfrun"
3. Jag sjunger i duschen.
4. Jag älskar allt som har med kärlek att göra!
5. Mitt lyckotal är 2.
6. En stor hobby är massage.
7. När ja va liten ramlade jag ofta av min häst, och alltid ner i diken(?).
8. Fram till typ början av åttan var jag jättedålig på matte.
9. Jag använder ordet Fjant som verb, adjektiv och substantiv dagligen.
10. Jag klarar inte av att umgås me tysta personer... :S



Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0