Dag 11- En vanlig dag hemma hos mig

Ja, då va vi på dag 11 :) Nu ska ni få veta en typisk dag^^

Jag vaknar vid 20 i 7, duschar och gör mej i ordning, äter frukost och sedan går jag till skolan, där har ja ju mina olika lektioner, sen är det dags att åka hem. Jag kommer hem vid halv 4 ungefär. Då fikar jag och umgås lite med mina föräldrar. Sen är det stallet som gäller. Rider om jag hinner och orkar, och såklart fixar resten som ska göras :) Efter de går jag in, då är klockan kanske 5- halv 6, då brukar ja se om jag behöver plugga något, annars sätter jag mej vid datan eller tvn. Där flyger ju alltid tiden iväg :P Hemskt men sant. Och efter en stund brukar ja hjälpa mamma med maten och så äter vi :)
Sen om ja har något att plugga gör ja de, annars blir de tv eller data för de mesta :P

De är väl en typisk dag ungefär. Alla ser ju såklart inte lika ut, men nästan :) Så! :)

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0