Dag 12- Dåliga vanor laster

Oj, dåliga vanor :P

-Jag är jättesur när jag är trött, eller inte sur. Men blir JÄTTE lätt irriterad, och är hur känslig som helst :P De e något jag märkt av nu starkare än någonsin^^
-Jag sitter mycket vid tv/data, även om ja inte hittar något att se så sitter ja där ändå...
-Jag Gör aldrig mina läxor klokt, eller jo, jag gör dom klokt, men aldrig i tid, sparar dom tills sista dagen typ, och då sitter jag uppe sent för att göra klart dom. Så självklart är jag as trött nästa morgon...
-Jag impulshandlar saker, och speciellt presenter till mina vänner...
-Jag pratar alldelses för fort och för mycket....
-Jag flirtar me allt och alla, inte för att jag gillar dom eller så, det bara är så^^

De var några dåliga saker om mig. Finns säkert fler, eller de finns fler. Men inga som är så utstickande som dessa^^

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0