Dag 13- Mina bloggfavoriter

De är verkligen lätt! Jag läser inte så många bloggar, eller typ två utanför mina vänners. Men de finns ingen blogg jag följer lika mycket som Micahs.se. Det är om en ung mamma, hon födde sin Kelly i November förra året. Hon är jätte söt! Sen skriver hon om allt möjligt. Jag vet att ja la in ett inlägg om att jag är emot unga mammor, men det är de som redan har problem! Visst, jag hyllar inte henne för att hon är ung mamma. Men jag tycker det är starkt av henne att klara allt hon gör. Eftersom hon har en stor blogg får hon utstå en jävla massa skit som hon inte är värd!
Men de är nog den enda bloggen till någon jag inte känner som jag följer.


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0