Dag 14- Om de här vore min sista dag

Jag tror att tanken med den här rubriken är att jag ska spalta upp häftiga saker som jag vill uppleva min sista dag. Om vi stryker det faktum att det skulle vara min sista dag och istället ser det som sånt jag vill hinna med innan dess kan jag gärna rabbla upp lite.

Jag vill: Resa jorden runt, jobba med det jag verkligen vill, simma med delfiner, gifta mig, tågluffa i Europa, skriva en bok, resa med mina vänner, bo utomlands, köpa min drömlägenhet, vara vaken så länge jag kan, aldrig sluta lära mig, sova under bar himmel med någon jag tycker om, finnas blad stjärnorna, tatuera mig, göra något riktigt galet, lära mig dansa, få vara del av någon annans upplevelse, vara spontan lycklig och frisk och tillsist självklart få uppleva så mycket som det möjligen går!
Jag skulle kunna skriva upp 100 saker till som jag skulle vilja göra. Men de här får räcka! De e bland de viktigaste i alla fall. :)



Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0