Dag 15- Mina drömmar

Mina drömmar? Hu, ja har väl egentligen inga direkt drömmar, detta är väl en sån där fråga om sådant jag skulle önska tror jag. Något som kanske skulle betyda något. Vad jag VERKLIGEN vill!

För er som inte känner mig så ska ni veta att mina vänner är det bästa som finns i mitt liv, de enda jag kan tänka på när ja läser den rubriken är att jag drömmer om att aldrig förlora dem som betyder mest för mej! Och jag vet alldeles säkert att ni vet vilka ni är, för jag lyfter fram mina vänner så mycket som jag kan!
Så något jag verkligen drömmer om, förutom att få min jobbdröm i uppfyllelse är att få uppleva något stort med mina vänner! En film som jag då uppskattar är filmen "Sex and The City" och serien "Lipstik jungle". För dessa två tv debuter är något jag brinner för, jag brinner för mina närmaste vänner. Så det jag vill få ut är att jag en dag skulle få en riktig överraskning, såklart av dem jag uppskattar! När det händer något har jag alltid ett finger med i spelet. Visst, jag vill de. Men jag vill bara vara den som kommer en gång, till något någon fixar till mig. Och sen vill jag ut och resa med mina vänner. Fast det är nog de viktigaste för mig tror jag.
Jag vill ha en sån där stund med dem som vi kan bestämma över själva, så att få resa någonstans med mina vänner skulle vara det bästa som skulle kunna hända mig! Och jag har några speciella tjejer i tankarna såklart! Annars skulle det inte bli samma sak! Om ni läste förra inlägget, "min sista dag" så ville jag tågluffa genom Europa, det är en sak jag skulle vilja göra med dem, eller bara åka på en solsemester.

    
    VÄNNER  +  RESA 

Så alltså, min dröm är att göra något speciellt och minnesvärt med mina absolut bästa vänner!

Guys, now you know what i wish for!
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0