Dag 6- Vänner

                                             Älskade vänner!
Jag har måga vänner, men såklart har jag några som jag umgås me mer än andra, även fast jag vet att alla skulle stå upp för mej i alla väder så är det några jag vill uppmärksamma.

 Cecilia
 Emmie
 Nattis, Hanna, Jenny, Lydia står runt hörnet, :P
 Viktoria
 Johanna

Det finns så många fler, så många fler som borde vara me på denna lilla fotolista. Men kan inte lägga ut bilder på alla :P
Jag skulle inte kunna klara mej utan någon av mina vänner. Vännskap är något man gör sej förtjänt av, inget man bara får eller köper. Man kan bråka me en pojkvän o de tar slut o man pratar aldrig mer, men en vän finns alltid där, de är liksom bara så de är. Vänner kommer och vänner går, men de är dom verkliga som består, och det gör dom hela livet.
Om ni inte visste de så är de mina vänner som får allt att gå runt.<3

Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0