Dag 8- Min tro eller livsfilosofi

Ja du, va tror ja på? Jag är väl allätare tror ja. Jag är döpt och har konfimerat mej, så igentligen är ja väl kristen. Men är inte så troende på allt om gud o jesus o allt de där..
Jag tror istället på att va man än gör betyder något och kommer vara en del i vad som händer här näst, alltså att inget bara försvinner. För allt behöver en grund. Och den bygger man upp själv, alltså finns de inget så som ödet eller så. Utan det är en addition av allt man gjort innan.
Men de e konstigt, för tror på de övernaturliga me, men inte på samma sätt, aja svårt att fatta kanske, men de e ingen fara, för inte ens ja kan få klarhet i de hela :P
Men thats it!

kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0