Försöka att göra mej impad?

Jag har just varit med om det mest osexigaste som finns, såklart har de hänt förut, men nu va ja tvungen att ta upp de.

Jag är inte intresserad av hur lång kuk man har! Vafan, om de e de som räknas kan ja ju gå o köpa en dildo! Skulle fan va bra, inte gnäller den, har den när man själv vill. Den ligger tyst i lådan utan o säga "Oj, nu växte min 23cm'are" som om de va något att komma me! Finns de något värre? Om ja är intresserad frågar jag väl?! "Höhö, hur stor vill du ha? ;)" -Ja, jag vill ha en som är tyst, vibrerar, är lila och självklart glittrig. har du en sån? NEJ! JAG BRYR MEJ INTE!
Tur man har kära vänner som fixar en skitsida med killar som tror dom är något att ha, och va har dom att skryta me? En sak är om man kan sjunga, spela gitarr eller är allmänt snygg, eller egentligen vad som. Men storleken på din kuk är orelevant! Och sen kommer dom me massa komentarer om att man är snygg, sexig o allt möjligt. Och vafan vet du om de? De är en kass tagen bild med en mobilkamera.

Finns verkligen två saker jag hatar, och de är när man skryter om sin kropp, hos killar framför allt kuk och mage. Och sen när dom ber en o skicka bilder, och verkligen strycker under sexiga bilder. Visst, en del kanske gör de. Men inte jag! Kolla upp de först väl, o acceptera ett nej! Tack den som uppfann block systemet.



Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0