Fotat i Visby ikväll!

Skoldagen va jäkligt dryg! Kom dit, sen va de att visa två bilder och sen åka hem..
Min kusin kom och hämtade mej och Louise i stan, sen åkte vi för att äta, de blev att vi stannade till på Frasses. Helt okej, hade kanske väntat mmig lite mer, men de va gott :) Efter de bar det hem.. Jag började direkt att städa, köket fick sig en svängom i både skåp och hyllor. Sen va de dags för stallet och sist städade jag nere vid min bror :)  Tack Louise för hjälpen! :)
Efter det så kom Louise pappa och hämtade oss för att köra in oss, riktigt snällt av han :) Sen började fotograferingen.
De va jäkligt kallt! Men, de va vinterkläder på och dom största vantarna^^ Kände mej som en michelin gubbe i alla kläder! Men, fina kort blev de. Sen va de att gå upp till lokalen igen och mysa lite, och efter de så blev man hemkörd. ´Nu står vi o lagar mat jag och Jenny, sent, men bättre sent än aldrig.
Är as hungrig!
Imorrn är de vanlig skoldag såklart!




Men ha de bra
kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0