God kväll!

Ja, jag har ju skrivit några inlägg, fast inget om vad jag gör! Mina föräldrar har ju kommit hem som ni vet! Verkligen HELT underbart! Saknade dem mer än va ja visste :P Jag va hemma från skolan för att åka med och hämta dem vid flyget som en överraskning, en mycket uppskattad en dessutom :P Mamma blev verkligen jätteglad! Kul att man uppskattas i alla fall :P Sen hade ju Louise hjälpt mej att baka en tårta till dem som ett slags "Välkommen hem fika" Och den blev också riktigt bra, fast den va ju inte bara för dem, utan även för Thomas och Angelica. Så de var jätte mysigt. Sen på kvällen lagade jag mat till dem allihopa! Även de blev bra :)
Jag skulle ju egentligen bort på kvällen och umgås med några vänner, men det var ingen som kunde köra mig dit (ironiskt). Så det var en hemmarsittar kväll med familjen, som inte blev så lång för alla somna typ efter halv 10 :O Så de var väl lika bra jag var hemma^^ Så många timmar jag sen sov den natten har jag inte gjort på nästan en månad! Sov faktiskt över 8 timmar :P blivit runt 6 de senaste veckorna^^ De hade såklart med sig saker hem till mig (A) De två bästa var av min mamma, de va en glaskub med 3D mönster av chichen itza i. Samlar på såna :) Och sedan mitt födelsedatum i maya skrift :) Fick även lite smycken och så :) Några tidningar på spanska och en liten väska^^

 
Chichen Itza                          3D kub

Så idag har vi suttit nere vid Thomas och tittat på bilder från allas resor, och vi tittade även på lite av det jag fortat när de varit borta :) Nu blir det att krypa ner i soffan med mor och far och se på tv :) 

Önskar en trevlig kväll!
Kram Odyws<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0