Halloj!

Hoppas alla har en bra dag, och att ni är piggare än mej. Jag är as trött verkligen^^Blev sent igår. och SÅKLART tidigt idag. Men de va faktiskt riktigt bra att Jenny som vid mej. Blev riktigt bra, satt som sagt och såg på film igår kväll, sen när den va slut så var Jenny ännu så pigg så vi såg en stund till på  tv^^ Hon hjälpte mej verkligen me allt! Hade inte klarat mej utan henne. Jenny, du är underbar!!

Som jag sa igår så är denna dagen lite annorlunda.. Vi slutar vid kl 11 för vi ska ta nattfoto ikväll istället. Så det blir att ta bussen hem vid kl 11.10 och sen kommer min kusin och hämtar mej i stan och kör hem mej :)
Ska då hem och städa och göra lite fint hemma, fixa stallet och allt annat som jag har att göra just nu :P
Sen är det ju in till stan och fota, sen kör skolan hem mej, Louise och Jenny! Men som sagt, de e lite jobbigt att gå i skolan i Klinte när man slutar tidigt :O

Kram Odyws<3

Kommentarer
Postat av: jenny

naaw, pussunge :) <3

2011-02-17 @ 14:07:14
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: jenny

ojdå. den bloggadressen var icke min...

2011-02-17 @ 14:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0