Hej :)

Idag har det varit en fin dag faktiskt, de va finare igår, men de va fint idag me tyckte jag^^ Så idag har jag ridit båda hästarna, som verkligen var behövligt :P Så de va bra, sista jag hade svanskappa på Kida hade hon damp som ni kanske kommer ihåg, men idag brydde hon sig inte för femöre! Konstiga häst :P Hoppade ändå lite i skogen, tränade lite dressyr och galoppfattningar, men hon brydde sig verkligen inte :P Bra! Och även Mazarin skötte sig fint. Ibland är dom bara för underbara! Ikväll ska mamma och pappa bort, jag vill inte följa med så jag tänkte hyra en film faktiskt :D Tror de blir "Letters to juliet" Men har inte riktigt bestämt mig. Sen kanske min älskade kusin Emmie kommer hit, men vet ännu inte om det blir så. Det får vi se :)

Kram Odyws<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

DEN FILMEN ÄR SÅÅÅ JÄVLA BRA!!! :D KÄRLEK TILL DEN OCH DIG <3<3

2011-03-01 @ 00:22:58
URL: http://jjjjjennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0