Ja :P

Skolan är väl rolig ibland. Inte gjort ett dugg på hela dagen typ... Fast på förmiddan va jag och Louise och fotade varandra med instrument som vi gillar. De va faktiskt riktigt roligt :D Sen efter de var de mat och sen satt vi med
ps hela eftermiddan, gjorde denna bilden på mej som Louise tagit. Blev faktiskt riktigt nöjd! Behöver kanske finslipas, men är nöjd ändå^^
 

Och eftersom planerna för kvällen gick upp i rök så bjöd ja hit mommo och moffa på mat, dom blev riktigt glada faktiskt :) Eller, jag visste att de skulle bli glada, men de är alltid en skillnad att tänka sig det och faktiskt höra de :) Så ska snart börja med maten.
Och ikväll ska ja gå och lägga mej TIDIGT! (Fast innerst inne vet jag att de inte kommer att bli så, men man kan väl tänka de?) Imorrn väntar inga stärre planer, fast på kvällen kommer några brudar hit och vi ska käka midda :) De ska bli as mysigt! Alla tre kommer sen att sova över här, så jag ser verkligen fram emot de! :) 

Men nu ska ja börja med maten. Skriver sen när de åkt. 
Kram Odyws<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0