Kväll igen :)

Idag har det varit en lång dag, nu är ja faktiskt jätte trött :O Vaknade som vanligt tidigt för att fixa mina älskade hästar, sen kunde ja inte somna om så de va lika bra att gå upp. Min kära kusin låg kvar i sängen ett tag till :P Sen när hon vaknade så såg vi på en film och åt frukost, sen va hon tvungen att åka hem. OCh när hon åkt så började jag städa, dammsugade alla rummen och damma även alla hyllor och ytor i mitt rum, vardagsrummet och mamma och pappas rum. Sen patade jag en stund med min mommo.
Efter de va de att skynda ut i stallet för att Johanna skulle hämta mej en timme senare. ikväll har jag varit och spelat piano sen träffade jag min klasskompis Jenny som åkte med mej hem för att sova här inatt :D
Vi lagade mat Köttfärssås och spaghetti. Blev jättegott :D Nu ska vi lata oss i soffan och se på scary movie 1 :D

Imorrn blir de en annurlunda skoldag, men kan skriva mer om den imorrn :)



Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0