Lördag, oh härliga lördag!

Hade sovmorgon imorse! SÅ skönt, fast hästarna tyckte inte om de lika mycket då de kom ut vid kvart över 9.. Men tyckte ändå inte att de va så sent.. Men Fick tänka lite på mej själv, va verkligen tvungen att sova ut lite :P
Vart bjuden på lunch ute vid min farbor idag, härliga grannar man har! Blir nästan rörd hur alla ställer upp för mig. Sen körde Gerd mig till affären så att jag fick handla lite, än en gång- Härliga grannar!
Nu ska jag snart ut i stallet och fixa det sista där så att jag efter det kan få göra mej iordning tills ikväll, mina små vänner kommer nog runt 5 halv 6 tror jag. Vi ska laga plankstek, låter kanske komplicerat, men de är jättelätt! Så det bjuds ikväll, sen ska ja även baka en plåt kärleksmums för att överaska Emmie, hon älskar dom^^ Och vi får se om Cilla blir frisk nog då hon ligger hemma och är hur förkyld som helst, verkligen typiskt :/ Men, hon får pallra sig ut hit till mig. Hon kan ligga o sova hela kvällen om hon så tycker de. :O


Detta är en bild från förra tjejmiddan. Tessan på bilden, hon kan ALDRIG vara seriös på kort :P Men hon är den skönaste människan på den här jorden! :P

Skriver sen, eller imorgon. Får se :P
Kram Odyws<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0