Lördagkväll!

Dagen har gått riktigt långsam.. Sakarias o Madde har sovit här inatt, faktiskt riktigt najs! Va först där inne o åt, sen gick vi hem hit o såg tv o tjockade oss i soffan, hade flera omgångar me stirrleken. OCH jag vann typ heeela tiden! Eller kanske inte, men nästan :P
Va tvungen o gå upp tidigt idag eftersom Sakarias skulle vara hemma vid halv 9, han flyttade ju idag. Eller, skulle ju gå upp ändå vid den tiden, men blev liksom inte samma saknär de va en väckarklocka som man vaknade av :P När dom gått tog ja ut hästarna och tog det sedan lugnt. Va ju jätte fint väder, men jag orkade verkligen inte göra något, har varit as trött.. Men, när eftermiddan kom så va ja duktig och gick en sväng med Igor, städade lite, fixade stallet och nu sitter jag är och uppdaterar mej! Duktiga jag :D
Snart kommer mina kära kusiner och hämtar mej för vi ska hem till dom och fira min morbror som fyller år idag, Grattis till honom!
Så ha en trevlig lördagkväll!


Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0