Tjenna!

Idag har vi varit i Tofta och fotat på stranden. j*vligt kallt, men de hör väl till. Fick många fina bilder på allt möjligt, riktigt nöjd :) Nu vet ja inte riktigt va vi ska göra, blir väl att sitta med PS. Och ska föresten fota porträtt på Joel också :)
Ikväll kanske Nattis kommer hem till mig, hoppas de, länge sen ja va me henne. Och familjen kommer ju snart hem, Thomas och Angelica på onsdag och mamma och pappa på fredag :D Mamma ringde igår, hon sa hela tiden hur mycket hon saknade mig, och att hon bara ville höra min röst. Hon har varit borta i 2 veckor, hur ska de gå när jag är i Chile i 3 månader? :P Söt hon är<3<3
Men skriver sen :)
Kram Odyws<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0